Lliurament del Premi Ferrer Eguizábal 2019 al millor projecte d’investigació sobre Dret civil català

23/1/2020

El Jurat del Premi Jurídic Ferrer Eguizábal 2019 sobre Dret civil català, integrat pel senyor Eudald Vendrell Ferrer, advocat i acadèmic electe de l’Acadèmia de Jurisprudència i Legislació de Catalunya, pel senyor Màrius Miró i Gili, advocat, per la senyora Núria Flaquer Molinas, advocada i diputada de la Junta de Govern de l’ICAB i pel senyor Alejandro Fuentes-Lojo Rius, advocat i diputat de la Junta de Govern de l’lCAB va atorgar el Premi Ferrer Eguizábal 2019 al millor projecte d’investigació sobre Dret civil català a:

• · Sra. Sandra Camacho Clavijo pel seu projecte d’ìnvestigació “El Derecho Civil catalán inclusivo: hacia un nuevo modelo de discapacidad mental. La innovación tecnológica y la solidaridad como sistema de apoyo del ejercicio de la capacidad natural”.

El lliurament d’aquest Premi va tenir lloc el  dijous 23 de gener de 2020 a la Sala d’Actes de l’ICAB en el marc d’una sessió organitzada amb motiu de la  Festivitat patronal de Sant Raimon de Penyafort. La degana de l’iCAB, Sra. Mª Eugènia Gay, i la diputada de la Junta de Govern Sra. Núria Flaquer van lliurar el Premi a la guardonada.