Lliurament del Premi Ferrer Eguizábal sobre Dret Administratiu 2018 a les millors monografies

21/02/2020 – 03/03/2020

El Jurat del Premi Jurídic Ferrer Eguizábal 2018 sobre Dret Administratiu, integrat per la Sra. Montserrat Raga, magistrada del Jutjat contenciós administratiu núm. 5 de Barcelona, pel Sr. Oriol Mir, catedràtic de Dret Administratiu de la Universitat Pompeu Fabra, per la Sra. Susana Ferrer, advocada i diputada de la Junta de Govern de l’ICAB i per la Sra. Núria Flaquer, advocada i diputada de la Junta de Govern de l’ICAB, va atorgar el Premi a les millors monografies en matèria de Dret administratiu presentades a concurs (Modalitat A del Premi) a:

• · Sr. César Cierco Seira, per la seva obra “Vacunación, libertades individuales y Derecho Público. Ensayo sobre las principales claves para la regulación de la vacunación pública en España”.
  • · Sr. Juli Ponce Solé, per la seva obra “La lucha por el derecho a una buena administración: el estándar jurídico de diligencia debida y el buen gobierno en las políticas públicas”.

El lliurament del Premi al Sr. César Cierco va tenir lloc el  dimarts 21 de gener de 2020 a la seu de l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB), en el marc d’un dels actes organitzats amb motiu de la Festivitat patronal de Sant Raimon de Penyafort.

El lliurament del Premi al Sr. Juli Ponce va tenir lloc a la Sala de Recepcions de la seu de l’ICAB el dimarts 3 de març de 2020.

La Modalitat B d’aquest Premi, destinada guardonar els dos millors projectes d’investigació presentats a concurs en matèria de Dret Administratiu, va quedar deserta.